niedziela, 3 sierpnia 2014

Od Angeli

 Siedzem sem na krzesełku i sem myślę nad postaciami. Napisałabym ale mnie jajnik napierdziela, a po za tym mnie się nie chce i załoga nie pełna. Nie pamiętam którego sierpnia Kladzia masz urodzinki, wiem że na początku, jednak w każdym razie składam ci NAJLEPSZE ŻYCZENIA URODZINOWE.

Sto lat sto lat niech żyje wódka nam!!

 
A co do Julki - grzejesz dupę na tym piachu, zamiast szybciutko wracać do piernikowego, zadupiastego miasta który jest 3 razy brzydszy, mniejszy i okropniejszy od mojego - Krakowa <3 Ale trza przyznać że ciastka dobre mają!


A tak po za tym bieda..... bieda.... i jeszcze raz bieda. Mam już dość tej dziury. Od depresji chroni mnie tylko fakt że jeszcze dwa lata i sruuuuuuu w świat. Miłość mi się jak zwykle nie udała. Jeden zajęty i za stary - drugi w moim wieku ale za dziecinny i za głupi na poważny związek.



http://2.bp.blogspot.com/-xJimFFn84jU/UED_8537QyI/AAAAAAAAAEs/PU5mmmZINmk/s1600/czarno-biale-zdjecie-dziewczyny-w-wianku-likely-pl-23c199cd.png

W sumie to chciałabym popisać przez chwile o takich zwykłych życiowych pierdołach, a nie dramatach, no ale cóż jak już jest to się nie wycofuje!

Ciepło mi się robi jak widzę to zdjątko :D :D :D

https://scontent-a-fra.xx.fbcdn.net/hphotos-xfp1/v/t1.0-9/308167_256041954442264_1550149926_n.jpg?oh=bdf069f858d79853d544941c6b9eded5&oe=543C7856

Moja harcerska rodzinka <3

https://scontent-b-fra.xx.fbcdn.net/hphotos-xfa1/v/t1.0-9/313382_256042341108892_654039683_n.jpg?oh=c4c4d12970ef36016a713c577ac427ca&oe=543A095C


 Ja chcem na obóz :'( Mimo iż tam była cała akcja z tym zjebem - chce na obóz xD xD xD


Już późno 22.30. Bahorek już dawno zasnął a ja lamie i lamie lamie i lamie a jutro jak zwykle wstane do góry dupą o 11 jak mnie gluciarz nie obudzi hahahahahahahahahahah xD

A z tego leje cały czas hahahahaha mój podopieczny - zwany "grzybiarzem" hahahahahhaha :D



















Fajnie tak opisywać swoje życie. Musimy tak kiedyś laski spróbować!! :D

Dobrej nocy niezależne od tego gdzie jesteście i COOOO robicie :D :D :D Ja jutro może idę na melanżyk więc nie będzie źle :P





Od Klaudii. 
Urodzinki mam dziś i bardzo dziękuje za życzenia. Co do bloga to nie wiem. Szczerze? To nie za vardzo jak na rzie chce mi się pisać. Całymi dniami nie ma mnie w domu ale jak już to na pewno znajdzie się chwila by napisać i poczytać. I zgadzam się An miło czasem popisać o normalnych życiowych rzeczach. Ja sobie teraz leże na łóżku w dziwnej pozycji. Nie spałam całą noc prawie bo mam okres i pierwszy raz mnie tak boli. O 6.30 jakoś moja kochana rodzinka obudziła mnie śpiewając i trzymali babeczke ze świeczką. Nie wiem czy było to bardziej straszne czysłodkie. Na początku się przestraszyłam i nie wiedziałam co się dzieje. Teraz leżę i słucham muzyki. Strasznie nudno. 
Jak wejde na kompa to dodam też jakieś zdjęcia i wejde na czat :D




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz